16 września 2021 18:12

Warto postawić na oryginalność

Przychodząc do biura turystycznego zazwyczaj widzimy wiele map powieszonych na ścianach, a na nich może pojawić się kilka szpilek, które pokazują, w którą stronę pojedziemy z takim biurem turystycznym. Jednakże jak zaciekawić klientów i zainteresować ich nie jedynie propozycjami, lecz też firmą? Możemy w tym celu wykorzystać posadzki żywiczne, w jakich możemy zatapiać niektóre elementy. Często w posadzkach żywicznych zobaczymy zalane opiłki metalu, drobne paski czy też kamyczki naturalne, lecz można również stworzyć specyficzne wzory czy nawet reklamę marki i zalać ją odpowiednią mieszanką żywic, aby była zauważalna spod takiego lakieru. W przypadku biura turystycznego na posadzce może znaleźć się mapa świata albo także plan wycieczek z fotografiami albo ich podobiznami, najbardziej interesujących obiektów w danych miejscach, jak na przykład piramidy w Egipcie a także wieża Eiffla w Paryżu. Taka podłoga z pewnością zainteresuje bardziej klientów niż posadzki przemysłowe zakryte dywanem, które mają tylko być i ładnie wyglądać. Warto postawić na oryginalność, bowiem mnóstwo klientów ceni sobie firmy, które w innowacyjny sposób docierają do klienta. Ważna jest także aranżacja biura, bowiem to ona jest widoczna na pierwszy rzut oka, a opinia wizualna jest robiona przez klienta nieświadomie i wystarczy jeden kształt, aby go do siebie urazić lub zachęcić. Na pewno wykonanie interesującego wzoru na podłodze go zaintryguje na tyle, iż zostanie on w placówce, nawet jeżeli do stanowisk stworzy się kolejka. Warto też dopasować do tego wnętrza ściany. Z pewnością namalowanie albo powieszenie mapy świata lub każdego kontynentu z osobna nie zaszkodzi, a czekający klient będzie miał na co popatrzeć. Można też zakupić obrazy i wielkie plakaty pokazujące najciekawsze zakątki świata, ale całe pomieszczenie zatrzymać w stonowanej i ciepłej kolorystyce.